Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-11, 21:52   #255
Heaven
Seniormedlem

Heaven sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 48
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mensblødninger

OK her har jeg lest og lest og våger og hive ut følgende (jeg er litt redd nemlig, og håper på svar)

Forrige måned fikk jeg en liten mellomblødning noen dager etter mens.
Denne gang kom mensen på tiden og samtridig gikk jeg tom for minipiller (de skal tas uten opphold) og glemte stadig å få fatt i nye. Endte opp 5 dager uten....

Mensen pleier å vare 7-9 dager, lyserød blødnig som nevnt før i innleggene her (takk og LOV for det hr skremt meg noe)
Men denne gang varte blødningen i 5 dager og pang så stoppa den. Men idag, ca 8 dager etter mensstopp, er den forlade meg igang igjen!
Ser jo for meg det verste og er rimelig opprørt.

Vi er inne i en fryktelig travel periode med hussalg ( det var visning dagen etter mensen stanset og vi var himla spente på om noe ville skje mtp på salg så jeg lurer på om det er nok til at den krølla med å stoppe kjapt) og flytting til et hus som må pusses opp omtrent fra gulv til tak.

Ringer gyn i morgen og håper han kan svare greit uten at jeg må inn åp sjekk.
Jeg tok celleprøve i mars i fjor