Tråd: Treg i magen
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-11, 21:13   #1
fett-nok
Medlem

fett-nok sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 53
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Treg i magen

Hei alle sammen

Jeg har de siste 35 årene(og jeg er "bare" 39 nå) hatt store problemer med å komme meg på "hjørnet". Det går vanligvis 4-7 dager mellom hvert besøk, selvsagt er det ubehagelig hvis det er en uke eller mer siden sist, men har vært vandt til det siden jeg var liten.
Hadde vel en drøm om at lavkarbo skulle "kurere" dette også, siden både migrenen, restless legs og fibroen er bedre, men nei!!! Sukk!!!

Så over til spørsmålet, er det noen som har noen gode ideer for å løse/løsne på problemet?

Jeg er på det jeg kaller generell lavkarbo, etter å ha startet butikken med ketogen kost. Aldri hatt utslag på stixen, men vet det kommer av stort væskeinntak hver dag. Tok en test for en tid tilbake, drakk bare halvparten men holdt meg til lik kost som ellers, da viste stixen at ketosen var inntakt, da jeg økte til mitt daglige inntak av væske igjen var den ikke farget. Drikker ca 5-7 liter hver dag.

Hva kan en kronisk forstopper gjøre for å få fart på sakene?

Har tatt av 22 kg siden sept 2010.

fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat