|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
STÅLVILJE!!! Imponerende. "Lagre" de gode erfaringene du gjør deg nå så har du noe å "gå på" hvis fristelsen blir større. Og invester i en skritteller slik at du ser hvor mye du faktisk går!
Det var rart; du var kanskje uheldig med akkurat den pakken? Jeg har smørpakken min stående i romtemperatur og opplever ikke bismak. Kan det være for at du ikke er vant med å gomle inn på smør? Mange sliter med det i den første tiden vi er jo opplært til å tenke fyfy
Det kan hende det var bare den, men jeg er jo heller ikke vant til å gomle smør altså... Jeg liker veldig godt smeltet smør og smør-smak, det var bare det at det ikke smakte sånn som jeg var innstillt på at det skulle=) tok en pakke smør på grønnsakene til frokost idag da, og det smakte bra
Tror ikke vi kan ha skritt-teller her, ikke EX-sikkert vettu.. Sånn var det hvertfall forrige plassen jeg jobbet
Opprinnelig lagt inn av labaline, her.
God morgen 
Jeg har veiedag og er en happycat, har oppdatert i veietråden vår, men må skryte her også, det endte med -1,5 denne uka, tilsammen -4,5 siden jeg begynte 
Nå skal jeg lage lapper til frokost, har lyst på noe søtt, så det blir nok litt splenda på dem i stedet for bacon
Ha en nydelig dag alle sammen!
WOW, FLINK H
Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.
Endelig hjemme igjen! OG jeg er i ketose! Det hadde jeg aldri trodd, for på tross av at jeg har vært ganske flink, så har det ikke vært helt ketogen kost.
Regner allikevel ikke med noen voldsom endring i vekta, ettersom jeg har nytt både alkohol og annet lavkarbosnacks 
Superflink du også!!=)=)
Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.
hehe, tenker du på meg? Det blir i morgen. Jeg gikk på vekta da jeg kom hjem i dag, mer for å stålsette meg til i morgen, men vekta var uforandret! Og dette var jo en ettermiddagsvekt, og da er jeg gjerne 1 kg tyngre enn på morgenen
Jeg er imponert, gleder meg til å se i veietråden

|