|
Sv: Togtråden!
Worst hangover - ever!
I går hadde min far bursdag, og derfor hadde jeg baket ei vanlig kake, altså høykarbo oreokake! Jeg endte opp med å spise masse kake, både min og litt av ei annen en og gud så godt det var, jeg fikk i meg brus med sukker også da han ikke hadde annet. Dette får jeg skikkelig svi for i dag, våknet opp først kl 13.30 med hodepine, vond mage, hadde forligget meg, omtåket og steintung. Jeg kunne veie i dag så jeg gjorde jo det selv om jeg ikke følte helt for det, men jeg har altså gått opp 900g siden lørdagen og jeg forventer mer da jeg ikke går opp før 2. dagen etter utskeielsen. Dette var siste gang jeg baket ei kake som var høykarbo, for jeg vet igrunn at jeg ikke greier å holde meg unna oreokaken, den er jeg best på så jeg ber om trøbbel ved å lage den! Fra 12.Juni til uti midten av Oktober er det bursdag etter bursdag etter bursdag i familien så dette er den verste tiden av året, men jeg skal komme meg helskinnet igjennom i år, i motsettning til i fjor hvor jeg gikk opp over 10kg i denne perioden! æsj, nå har jeg lært.. aldri igjen!
|