Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-11, 12:00   #8082
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Siden jeg først er i gang. Er det virkelig 1000 kroner en skal "gi" til et søskenbarn som gifter seg?

Og er det greit å ha på HM kjole i et herregårdsbryllup?

Det hadde ikke jeg hatt råd til. Skjønner ikke hvorfor det skal være regler rundt sånt, er det det da?

Jeg tror jeg hadde kjøpt en gave, jeg. Å gi penger er litt meningsløst i bunn og grunn synes jeg. Greit nok for den eldre generasjonen å gi (de som har), men ikke for en i samme generasjon som har trang økonomi ...

Og jeg tenker det samme som Photo når det gjelder kjole Det viktigste er at du føler deg vel i den, da. Hvis du selv føler det blir veldig iøyenfallende masseprodusert, så hadde jeg kanskje funnet på noe annet. Kjøp ny kjole (som ikke trenger å være så dyr) et annet sted, og bruk penger på det i stedet for å gi 1000 kroner til noen som har råd til herregårdsbryllup?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt