Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-11, 11:18   #795
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

wow, labaline. Flink!

I dag er det mandag, fridag, og jeg syns det er vanskelig.
I går og i dag har jeg hatt lyst på brødskriver når venninna mi som var på overnatting skulle spise. Var litt tungt når jeg måte opp begynne å steke meg en kotelett, og hun var ferdig med å spise omtrent før plata var varm...
Da hjalp det å tenke som Pruttilutt, og tenke at brødet blir til en skikkelig ekkel gugge i magen. (Med visualisering om hvordan den gugga faktisk ser ut. ÆSJ!) Da var det liksom greit å ikke spise brød med syltetøy.

I morgen er det tilbake til jobb i Oslo. Skal lage meg en lunsj sånn at jeg har noe å spise på jobben. På fredag så glemte jeg hele lunsjen min i kjøleskapet (sånn skjer når man ikke er vant til å ha med seg noe). Kyllingvinger, aioli, vossafår og babybelost. Gleder meg til å spise allerede nå! Var kjipt på fredag, da ble jeg bare kvalm i løpet av dagen, og under lunsjen så klarte jeg så vidt å tvinge i meg en skive med rugsprø med makrell i tomat og majones (heldigvis er det ekte majones der!).
Resten av arbeidsdagen gikk forsåvidt fint. Før jeg begynte på det her, så hadde jeg aldri i verden klart å fullføre en arbeidsdag med bare egg og bacon fra frokosten, og EN RUGSPRØ MED PÅLEGG til lunsj. Jeg var forsåvidt fortsatt sulten, men jeg var så kvalm at jeg ikke klarte å spise noe. Konsentrerte meg istedet om å drikke nok.

Jeg og kjæresten endte med å spise kebab på lørdag, siden vi hadde glemt at det var korte åpningstider pga det var pinseaften. Men jeg gikk ikke ut av ketose av det, og magen ble ikke oppblåst. Er godt å vite at vi fortsatt kan spise junk . Så blir han fornøyd også. Han ble litt skremt da jeg sa at jeg ville lage mitt eget tacokrydder på fredag, men siden butikken ikke hadde cummin, så ble det kjøpetacokrydder. Det gikk søren meg bra det også! Stixen var lilla, om enn kanskje litt for mørk, og lilla var den i går kveld også!

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat