Jeg skjønner ikke hvor du vil henne jeg... Men du kan jo kverulere med deg selv Skal allikevel prøve å svare deg.... men kverulerer du videre nå...... Jeg skrev jo Euro-diett funker jo FORDI det er ekstremt lite mat (det er derfor en skal gjennomføre det i samråd med lege) OG FORDI den er meget høy protein. Hadde den hatt samme proteinmengde som vanlig lavkarbo hadde den ikke funket den heller ! Det er uansett et ubestridt faktum at lavfett Atkins, Ketolyse og Lindberg ikke funker etter forutsetningene. Det vet de som har prøvd. Og det har absolutt sin hensikt å telle kalorier for de som har det med å spise for mye.....uansett hvilken diett de går på. Det er fysiske begrensinger for hvor mange kalorier en kan spise og fremdeles gå ned. Og og for å presisere: det jeg mener med vanlig lavkarbo er sunn balansert kost med moderat/lite karber, riktig fett (og nok av det), grønnsaker/fiber og en viss mengde proteiner - som er såpass sunn at den kan gjennomføres UTEN legetilsyn, - den er tilgjengelig for alle. Hvorfor han bruker den metoden hvis høyfett ketogen gir samme resultat ?? Fordi den virker vel. Fordi om noen blir slanke på EN diett betyr da ikke at andre dietter man også blir slank på er bortkasta ?? Vi er jo forskjellige som sagt og alt funker ikke likt for alle !! Vi har jo sett her inne at Eurodiett ikke funker for alle heller........ Oså går det litt på hva HAN tror på. Lindberg tror ikke på ketose og så lavkarbo som Atkins første faser og Ketolysekuren. Det har han jo sagt flere ganger.... Da kan han jo ikke gjøre det samme...... kan han vel ? Det finnes 100-vis av versjoner på lavkarbo der ute. Cluet er å finne den som passer til en selv....... Protein Power er en av dem som går for lavere fett, - men som da er høy på protein.