Gooood morgen alle sammen! Her i Trøndelag er det regn, regn og atter regn. Håper å få tid til å gå turen min lell; skal bort en tur i ettermiddag og har noe småtterier som må gjøres først! Jeg har faktisk gått ned 800 gram de to siste ukene . Etter nesten ett år med jumping opp og ned setter jeg stor pris på det! Nå har jeg derfor gått ned til sammen 5 kg på 11 mndr! Er ikke det bra dere!! Velger å tro det er redusering av proteininntaket som er årsaken; i alle fall klaffet det med det. KHmengden har jeg holdt lav hele tiden og fettmengden høy (75% minst). Og så har jeg fått litt systematisk på turgåingen min. I det siste har jeg snoket litt i klesskapet mitt og funnet en del klær som har vært for trange. Har en del på gang nå: enten passer de litt eller så passer de om litt. Deilig! Prøvde en lett turjakke som var som pølseskinn på magen for noen uker siden; den tar jeg på i dag. Jeg ser det er litt diskusjon omkring måling med stix. Jeg sjekker hver kveld, og det er dagens "evaluering" - har jeg gjort noe bra; i så fall hva? Har jeg spist noe jeg ikke burde spist; i så fall hva. I går var det nesten 100% utslag; og joda - jeg hadde drukket altfor lite. Skjerpings til i dag. De siste ukene har jeg har utslag på ca 50%, og er fornøyd med det. Tidligere var det knapt nok 10%. Er forresten litt fasinert av at en boks øl fredag kveld ikke slo inn og reduserte utslaget. Kanskje øl er bedre enn vin? Nå skal det jobbes en del, og så treffes vi senere. Jeg har noen travle dager foran meg og blir lite aktiv her inne den tiden. Men kommer sterkere tilbake. til dere alle!