Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-11, 08:56   #176
Dollsine
Gjest

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg ser at du leste tråden etterpå og regner med at du skjønte etterpå at dette var et fast opplegg med ganske klare regler for folk som har stått stille i minst noen måneder? 1000 kcal, 100g fett, 15g protein, 10g karbo fordelt på 4-5 måltider i maks en uke. Og jeg har ikke begynt på det enda, så jeg kan ikke svare på om jeg blir mett på den maten... Og jeg trener ikke annet enn å pusse opp ett hus akkurat nå. Med 100%-stilling med masse overtid og husoppussing, så har jeg ikke overskudd til å trene i tillegg for tiden. Har jo fått brukt kroppen litt med husoppussingen da.

Skjønner at dette ikke er noe en bare skal hive seg utpå etter ett par uker med stillstans ja. Jeg vurderer det etter 11 mndr og kun nedgang på (i dag!) 5 kg. De første tre kg forsvant fort i fjor sommer, og de to neste etter påske nå. Platå fra august til april må vel være langt nok? Siden det ser ut til å være bevegelse nå gjør jeg ikke noe forsøk på denne ekstreme varianten; men har det med som en mulighet hvis alt stopper opp igjen. Følger med tråden lell for å være oppdatert. Lykke til for dere som er/skal i gang nå!

Svar med sitat