|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Jajaja.. Snaaaart halvveis i turen nå, et skift til så drar halvparten av folka her hjem og nytt friskt blod kommer ut=) Det er alltid deilig, da vet jeg det er min tur neste gang Idag innbiller jeg meg at maten har gått ganske greit så langt, frokost: en sur kokk som jeg fikk fløte av, sånn at jeg har det de neste nettene også.. neida..
Frokost18.00: scampi, brokkoli og litt kålrot/gulrot-blanding(ca4-5 små biter) og en kopp fløtekaffe til desert 
Lunsj23.00: mer scampi, mer brokkoli og fyllet fra 2 pizzastykker med skinke og kylling, ja og 1,5 egg med majjo =)
Ja, og det var det... Har 2 egg som venter på meg i kjøleskapet, så det blir nok litt majjo på de om ikke så lenge og en litta fløtekaffe til må jo være lov Og alle de kakene asså.. Istad satt jeg meg i sofaen, RETT foran en eplekake da vøttø.. Og det flyter vestlandslefser og sjokolade på bordet... men jeg har ikke rørt no, ikke en liten bit engang.. Fornøyd med det ja Og det har igrunn gått lettere enn jeg trodde(innbiller meg ihvertfall det akkurat nå).. Masse vann, det tror jeg nesten har redda meg og fløten så klart
Ja, det er vel helligdag imorgen også og de fleste har vel fri... Dere må nyte fridagen imorgen/idag alle dere som kan i allefall! 

Sist redigert av Rikkem0r : 13-06-11 kl 05:53.
|