Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-11, 02:48   #174
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

WOW! Dette ser ikke enkelt ut! Holder du (deg) dere mett gjennom hele dagen på så lite mat? Eller er det cocosaen som berger en? Regner med at dette ikke er dagene for treningsturer eller?

Jeg ser at du leste tråden etterpå og regner med at du skjønte etterpå at dette var et fast opplegg med ganske klare regler for folk som har stått stille i minst noen måneder? 1000 kcal, 100g fett, 15g protein, 10g karbo fordelt på 4-5 måltider i maks en uke. Og jeg har ikke begynt på det enda, så jeg kan ikke svare på om jeg blir mett på den maten... Og jeg trener ikke annet enn å pusse opp ett hus akkurat nå. Med 100%-stilling med masse overtid og husoppussing, så har jeg ikke overskudd til å trene i tillegg for tiden. Har jo fått brukt kroppen litt med husoppussingen da.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat