|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Heisann igjen, har vært bortreist noen dager så nå har jeg skumlest gjennom alle nye innlegg på denne tråden (pjuh!).
Velkommen til dere som er kommet til, og til dere som har kommet gjennom helga uten utskeielser, det har nemlig ikke jeg!
Hadde en totalsprekk i går, og endte opp på 114 karber, ETTHUNDREOGFJORTEN! Til gjengjeld er jeg i dag endt opp på ca. 10 og det føles litt bedre. Sjekket istad, og er (fremdeles) i ketose.
Vekten er et kapittel for seg selv, jeg startet på 67, og etter å ha strammet litt ekstra inn på karbene på slutten av forrige uke, gikk jeg på vekta fredag morgen (veier meg hver dag, har alltid gjort det) som viste 63 kilo!?! Litt vantro måtte jeg dobbeltsjekke, og da viste den 70. Skjønte jo da at det er batteriet som holder på å takke for seg 
Nå er nytt batteri innkjøpt, men jeg er ikke sånn 'gleder-meg-spent' på resultatet i morgen tidlig. Føler meg som ei godt stappa pølse her jeg sitter...
Så ser jeg av innleggene som har kommet siden fredag at man skal passe på proteinene også, hvordan skal jeg klare det uten at det går utover fettmengden? Alle de gode tingene som er gode fett-produkter er jo ganske fulle av proteiner også... Hittil har jeg ikke vært under 80, og det er tydeligvis litt for mye for meg som ikke trener.
Dette ble litt lenger enn jeg hadde tenkt, men sånn blir det jo ofte når man har er dame og har 'tiet' lenge (tre dager borte fra nettet, haha)
|