|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
For høyt på prot, det er intr.. (trodde ikke det var mulig).. Men absolutt en tanke.. Kan du fortelle mer..?? Hvor mye prot, fett og karbs mener du er lurt?
Du spørr om jeg kan legge ut hva jeg har spist i dag.. og så langt er det lite å skryte av, men her kommer det:
Frokost: 2 kokte egge, 1 ss rømme, 1 ss smør, og 50 g røykt ørret
Lunsj: 100 indrefilett okse fra i går, 1/2 tomat, 25 g mozarella og en liten bit avokado.
= 60 g prot, 78g fett og 2,8 karbs
Planlegger å spise en sommerkottelett med uant tilbehør seinere.. men dette er litt typisk meg.. glad i kjøtt, ost og egg
Drukket 1,5 liter vann og 3 kopper kaffe.. Pleier og ha fløte i kaffeen men tom..
Jeg sliter litt med grønnsaker; blir litt avokado + tomater, noen dager grønn salat og sopp. Orker ikke brokoli/blomkål etter sist jeg prøvde å fixe litt på vekt. Glad i bringebær og jordbær, men sistnevnte er lett å bli for høy på karbs. Lure ideer mottas med takk..
Og jepp enig med deg; ting skal få ta den tiden det tar, men kjenne det hadde vært litt ekstra motivasjon i å se at det sklir sakte i riktig rettning.. men ikke for det -følelsen av litt sunnere er digg den!
Sist redigert av Angemi : 12-06-11 kl 19:58.
|