|
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?
Takk for omsorgen, Bjella Det går helt fint nå. Tipper jeg rett og slett var litt syk, og at kroppen min slapp masse vann etter alkoholinntaket på onsdag. Tok det rolig i går, og har installert "sengekontor" i dag.. Akk, dette hybellivet!
Jeg cruiser også rundt på matblogger, og de du nevner er jeg ofte innom.. minlavkarbomat.blogspot.com er også fin, men hun bruker mye bakemiks og sånt i kaker, så akkurat bakeoppskriftene krever ofte et velutstyrt kjøkkenskap eller vilje til å eksperimentere litt.. ellers synes jeg carbcounter.blogg.no og lenabeatrice.net har en del fine oppskrifter. Lena Beatrice er jo virkelig en lavkarboguru, men det finnes andre som har mer spennende oppskrifter kanskje. Og så er jo oppskriftsdelen av forumet her en gullgruve!
Og ja -- lag sjokoladesorbet!! Gjør det, gjør det Det ser helt crazy ut. Og denne: http://snakk.klikk.no/Oppskrift/M%C3...adeis/12088568
Hmm. Kom akkurat på at jeg har litt is i fryseren.. Kanskje jeg må unne meg en liten porsjon
Spennende å se om du merker noe forskjell av ketolysetablettene.. Tar ikke noe sånt selv jeg, men har begynt å spise udos choice og cocosa for å få i meg mer og riktig fett..Skal visst være bra for forbrenningen.
Sist redigert av Annne : 12-06-11 kl 13:27.
|