|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Og over til noe helt annet, idag var det litt sånn kjip lunsj.. Eller den var sikkert ikke det, men jeg blir så fort matlei her ute så vanskelig å finne noe som frister.. Og følte nesten at jeg havna litt "utpå".. Endte opp på en liten bit med indrefilet, mer stekt sopp og løk, og en hamburger med litt salat, et par syltede agurker og litt dressing Var jo ikke mye sylteagurk da, og heller ikke mye dressing.. Hadde bare blitt så tørt uten.. Vet ikke hvordan dressing det var, den var sånn thousand island-rosa, men var ikke thousand island.. håper det gikk greit asså.. Fettet det sliter jeg med, det er fløten i kaffen som redder meg.. Var så sulten i 23-tiden idag(oi, det har blitt igår=)) så tok et egg jeg hadde spart i kjøleskapet, kutta det i 4 og peisa på med majones.. Det gikk ned av rein viljestyrke, for såpass mye majones synes jeg ikke er godt engang, heheh.. Har hatt 2 kopper fløtekaffe så langt, en til frokost og en hmmm husker ikke når- på kvelden en gang.. Kan vel si med 100% sikkerhet at det blir en til 
Tenkte på, har dere slike små pakker, eller en stor pakke sjølsagt , med meierismør der? Var på Egon å spiste entrecotè på lørdag, pga matallergi må jeg styre unna alt av sauser og dressinger. Ved siden av entrecotèn fikk jeg en kurv med brød og en slik porsjonspakke med smør. Smurte ganske enkelt smøret på biffen min, sammen med litt ekstra pepper 
Da fikk jeg i meg ekstra fett, samtidig som maten blir mindre tørr - så smaker jo skikkelig meierismør veeeldig godt