Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-11, 10:12   #734
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Godmorgen, deillig strålende søndagsmorgen

Takk for velkomsthilsen Ja, selv om jeg startet litt før dere, så er det her jeg føler meg hjemme. Koselige, positive, støttende mennesker

Sitter og koser meg med kaffekoppen (les stooort krus...)
Jeg er egentlig ikke noe frokost menneske, men i helgene koser jeg meg med kaffe til jeg våkner til live og etter en stund er jeg frokost-klar - vanligvis i 11-12 tiden. Til hverdags dropper jeg frokosten og spiser tidlig lunch (11-tiden). Føler meg litt sånn gravid om morgenen - eneste gang jeg ikke har følt meg gravid om morgenen var da jeg faktisk var gravid.... hehehe -Så forskellige er vi mennesker!

Det er en av de tingene jeg elsker med dette kostholdet - vi kan spise når det passer kroppen vår. Jeg gikk på GR kurs for ett par år siden, og der fikk jeg streng beskjed om å spise frokost før jeg gikk på jobb hver dag - holdt på å kaste opp hver dag.... -Hvordan kan man leve med et kosthold der man starter hver morgen med å være kvalm og dårlig???
Trives såååå mye bedre på lavkarbo kosthold!!!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat