Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-11, 23:09   #18
PePolly
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
PePolly er ny på veien

Sv: You made my day

For en fantastisk tilbakemelding å få! Jeg har tenkt mye på hvorfor vi ikke er flinkere å gi komplimenter når noen har gått ned i vekt. For min egen del så tror jeg det som ofte hindrer meg i å kommentere andres nedgang, er at jeg er redd for at vedkommende skal misforstå. At dersom jeg sier "jeg ser at du har gått ned i vekt, du ser kjempebra ut", - så indikerer jeg at de ikke så like bra ut før, eventuelt at det var på sin plass de gikk ned noen kilo. Så vil jeg ikke fornærme, eller tråkke feil, siden jeg selv vet at vekt er sensitivt. Samtidig så drømmer jeg virkelig om at noen skal si det samme til meg, at jeg ser slankere ut.. Da er det så mye enklere her inne på forumet, siden alle her er åpne om at de ønsker å gå ned i vekt, eventuelt vedlikeholde vekten etter nedgang. Den eneste gangen jeg har kommentert nedgangen til noen, utenom i nærmeste familie, var da jeg møtte en gammel klassekamerat som hadde tatt en sånn slankeoperasjon og diverse, og gått ned 120 kg. Da kjente jeg ham faktisk ikke igjen, og fikk helt sjokk når det gikk opp for meg at det var han.. han syntes bare det var morsomt hehe..

Nei, dette var en digresjon, men jeg stemmer i, - la oss bli flinkere med tilbakemeldinger, - også utenfor forumet!!

PePolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat