Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-11, 18:13   #80
alpro
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
alpro er på en erverdig vei

Sv: Vegetarianer - går dette?

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Dette har ikke blitt bedre for meg heller, men jeg tror det er bra å gi det tid. Jeg har spist lavkarbo i tre måneder nå, og har endelig fått stabil syklus. Det jeg tenker er at når man har spist feil så lenge at kroppens hormoner kommer i ubalanse, så tar det tid å rette det opp igjen også. Vet det er vanskelig å være tålmodig, men det kommer ikke til å vare evig, den fasen du er i nå.

Så bra syklusen din endelig er stabil da! Huff, ja det tar kanskje tid. Men hadde ikke forventet at det skulle bli værre før det evt. ble bedre hvertfall. Hårene er virkelig blitt mørkere, og jeg går rundt og føler at jeg har PMS hele tiden, helt uanvhengig om jeg faktisk har mensen eller ikke.

Enda en ting jeg lurer på; kan man "spare" karbene til kvelden? Dvs. spise lite (kanskje under 10) karbo helt fram til kvelden, hvor man så slår til med (sukkerfri) sjokolade med en del karbo? Eller bør det fordeles jevnt over hele dagen?

alpro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vegetarianer som forsøker seg på lavkarbo Svar med sitat