|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Et lite tips til dere som føler vekttapet har stoppet litt opp og vurderer fettfaste:
Jeg hadde veldig bra nedgang de første 2 ukene, men så stoppet det opp. Prøvde meg fram med å droppe diverse partystoppere som koffein og søtningsmiddel, men det hadde ingen virkning på meg.
Begynte derfor å teste med å være mer strikt på karbere og heller øke fettinntaket, og det hjalp meg, begynte å gå ned igjen. Etter en del testing tror jeg fettforbrenningen min fungerer optimalt hvis jeg greier å pushe fettinntaket godt over 75% og heller holde inntaket av karber lavt - helst ned mot 10g om dagen, selv om jeg er i ketose helt opp mot 20g. Litt vanskelig å gjennomføre hver dag, må jo droppe alt av lavkarbobrød, bær og nøtter for å få i meg nok grønnsaker. -Men klarer nå å få dette til i alle fall til hverdags med å være nøye med føring på diett.no og passe på å øke mengden smør, majones.
Gikk ned litt over en kilo sist uke med å følge dette, har veiedag onsdag, men har snikveid, så jeg vet det fortsetter nedover denne uke også.
Nå fungerer jo alles kropper forskjellig, så en må prøve seg fram finne ut hva som passer for en selv, men dette er et tips som er mye mindre drastisk enn fettfaste i alle fall
|