Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-11, 11:31   #705
Eve
Juniormedlem

Eve sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Oslo
Eve er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Hei Jenter

Jeg har fulgt med dere en stund inne på denne tråden, men ikke postet noe tidligere. Føler dere som skriver mye her inne er så positive, støttende og inspirerende, at jeg nesten er blitt litt ”avhengig” av å lese på tråden hver dag Synes nesten jeg begynner å kjenne noen av dere, og tenkte derfor det kanskje var på tide jeg presenterte meg for dere også....

Jeg er en voksen dame med to store barn, en jente som nettopp er flyttet hjemmefra og en tenåringsgutt som går på vg skole.
Jeg begynte egenlig på ketolysekuren like etter påske etter anbefaling fra en kollega. Jeg har prøvd så godt som alt av andre slankekurer tidligere, men etter å ha startet med lavkarbo, kjenner jeg at dette trives kroppen min så godt med, at dette vil jeg ha som min livsstil også etter at jeg har tatt av de nødvendige kiloene.

Jeg har 20 kilo som skal av, og har til nå greid å få vekk 6 av dem. Deilig å kunne begynne å gå på ”shopping” i eget skap

Følger som sagt med dere her hver dag og heier på dere alle sammen En spesiell takk til Pruttilutt som deler sin kunnskap og gir inspirasjon til alle. Tror det er utrolig hjelp til alle oss som er usikre og famlende når vi starter på dette

Hei og velkommen hit.
Ja er det ikke deilig med så mange positive mennesker, som vet hva vi sliter med. (vi er jo alle i samme båt) Jeg må inn på sidene hver dag jeg også, blir avhengig.
Når kvelden kommer og jeg "snop" lysten kommer, lager jeg meg et stort glass vann med sitron, slår på PC'n og føler meg straks bedre når jeg får lest litt her inne. Tusen takk alle sammen for at dere er så herlige og deler med oss