Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-11, 11:30   #704
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Pruttilutt! Du har da ikke sprukket vel?? Noen flak potetgull tåler både du og kroppen din. Rom ble ikke bygd på en natt; det er heller ikke en livsstilendring. Dessuten er det mange veier til Rom og. Ikke la denne "omveien" ødelegge for deg; se på det som positiv læring i stedet. Det var en automatisk refleks å forsyne seg. Vi har noen mekanismer i oss som får oss til å gjøre det. Neste gang er du litt mer forberedt og ser det selv. Erfaringen min er at det nemlig skjer igjen; MEN for hver gang blir du litt mer forberedt, og tar litt mindre - for til slutt å ikke gjøre det. Helt sikkert!

Du sier du er uvel; du holder vel ikke på å få spysjuka selv?? Du er ei god venninne som drar på sykebesøk under farang; ikke alle ville gjort det nemlig! Sulle litt i leilighten i dag; ta litt ekstra godt vare på deg selv. Ta en dusj, på med klær du føler deg vel i, litt stæjs til pynt. Til slutt planlegger du maten du skal spise i dag; og da er du over denne kneika og på veien igjen.

Takk for oppmuntrende ord
Jeg følte meg uvel i går, men er frisk og i fin form i dag - heldigvis. Eller, det vil si, samvittigheta mi er råtten. Og jeg er lei for at jeg ikke klarte holde meg på matta (ubevvisthandlingerteit!!) og at jeg falt ut av ketose. Men jeg er såpass årvåken og skjønner at jeg er i ketose egentlig. For SÅ mye karbo kan jeg ikke ha fått i meg, og jeg drakk relativt mye vann i går, så muligheten for at ketose er der, er absolutt til stede, vel? Kan neppe ha blitt mer enn 100 karb tilsammen med alt sammenlagt?

Vurderte fettfaste for å få en kickstart, men jeg vet av erfaring at jeg neppe klarer meg med flere måltider og mindre mat. Når jeg er sulten spiser jeg, og jeg spiser til jeg er mett Det er liksom dét som er filosofien min, da. Og å drikke olivenolje fra glass tror jeg kommer til å føles sært og stygt.

Skal fyre igang en feeeet omelett med moste fetaost, masse olje, litt kjøttpaté og bacon i bunnen. SLAFS! Klarer bare 1/4 av en slik omelett, så er mye mat 18 grader i skyggen i dag, nesten litt for mye for meg Steller med leilighet, gulvvask osv i dag - det må jo gjøres det også.

Takk for at du fikk meg i bedre humør, Dollsine!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat