Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-11, 11:15   #703
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

God morgen

Jeg er litt lei meg i dag. Jeg sprakk i går, noget overraskende også. Jeg var hos en venninne som hadde spysjuka, handla inn mat for henne (og kyllingkjøttboller til meg samt aioli) og vi spiste sammen.
Vi skulle se en film, og det eneste hun hadde lyst på var potetgull, så hun henta ei skål. Jeg var ikke helt i toppform jeg heller, ganske kvalm egentlig. Før jeg visste ordet av det satt jeg å gomlet noen flak jeg også. Automatisk. Det gikk opp for meg idet venninnen min gjorde meg oppmerksom på det.
Vekt i dag: 92 kg. 91,6 i går. I tillegg er det ALTFOR varmt i dag, våknet av at jeg ikke fikk puste! Får sulle litt i leilighet med klesvask og slikt i dag, kanskje humøret blir bedre. Vurderer fettfaste, men diett.no er helt på trynet,så blir vanskelig med all den der utregningen.

Pruttilutt! Du har da ikke sprukket vel?? Noen flak potetgull tåler både du og kroppen din. Rom ble ikke bygd på en natt; det er heller ikke en livsstilendring. Dessuten er det mange veier til Rom og. Ikke la denne "omveien" ødelegge for deg; se på det som positiv læring i stedet. Det var en automatisk refleks å forsyne seg. Vi har noen mekanismer i oss som får oss til å gjøre det. Neste gang er du litt mer forberedt og ser det selv. Erfaringen min er at det nemlig skjer igjen; MEN for hver gang blir du litt mer forberedt, og tar litt mindre - for til slutt å ikke gjøre det. Helt sikkert!

Du sier du er uvel; du holder vel ikke på å få spysjuka selv?? Du er ei god venninne som drar på sykebesøk under farang; ikke alle ville gjort det nemlig! Sulle litt i leilighten i dag; ta litt ekstra godt vare på deg selv. Ta en dusj, på med klær du føler deg vel i, litt stæjs til pynt. Til slutt planlegger du maten du skal spise i dag; og da er du over denne kneika og på veien igjen.

Svar med sitat