Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-11, 11:00   #8053
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg har fått jobb på et bemanningsbyrå og skal servere i et bryllup i morgen. Det er fem år siden jeg jobbet som servitør og nå ble jeg plutselig litt stresset. Hvilken side skal man servere fra? Og jeg har ingen hvit skjorte, men har fått lånt en type skjortebluse som bare har knapper øverst. Går det bra? Hvis ikke må jeg til byen i morgen tidlig å kjøpe meg en..

Det går nok helt fint, jeg antar blusen er hvit Du serverer fra venstre om du skal servere fra fat - altså legge på tallerkenen, drikke serveres fra høyre, og ferdige lagt på fat serveres også fra høyre. Tenk at du serverer med høyre hånd, da kan du stå litt bak og sette ned fatet på høyre side, men når du skal servere av et serveringfat er dette lettere på venstre side. Ellers kan du jo småglane litt på alle de andre som skal servere om du er usikker

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/