Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-11, 00:24   #696
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Jah, da var lunsjen inntatt igjen=) Og jeg var syyykt sulten, så det gjorde fantastisk godt Så langt idag har jeg spist:
Frokost1:2 egg på senga og 2 kopper med kaffe og fløte når jeg sto opp og gikk i møte.
"Frokost2": måtte spise litt klokka 18 for å holde ut til kl 23, så blei en kjøttkake med litt brun saus på(de ligger kokt i sausen) og litt brokkoli.
Lunsj: 2 kjøttkaker til, klæsja masse ost oppå denne gangen for å få i meg litt fett også, og litt brokkoli..
Ja, og det var maten så langt =) Blir ikke noe mer mat nå før kl 07, men kan vel fort bli en fløtekaffe til Prøver å begrense meg litt på den asså, men smaker jo herlig og metter så godt Tipper det går mellom 1-1,5dl fløte pr 2 kopper.. Litt vanskelig å se helt, for kartongen med fløte er på 1 liter og jeg er dårlig på øyemål mtp hvor mye det er i koppen..
Skjønte plutselig istad hvorfor magen har kjentes så rar idag og, jeg er jo "på nippet" til å få mensen fordi jeg er suuuperkløne med p-pillene! Glemte et par-3 stykker og måtte "forte meg" å hive i meg da, 2+1 Eneste grunnen til at jeg går på de er jo for å forskyve syklusen så jeg slipper det styret der her ute, men ska huske på de fra nå.. Det hjelper jo veldig å få pakka de ut av bagen
Jeg har ikke noe søtsug om dagen jeg, det er deilig=) Drikker vann til hvert måltid og kaffe såklart, må ha det for å holde meg våken om natta, og går liksom ikke å leiter i skaper eller noe som helst.. Men imorgen, da må jeg være sterk i vilja! Dere vil ikke tro hvordan det flyter med sjokolade, brus, potetgull og alkoholfri øl på lørdagene altså.. Men jeg får evt ta en pepsi max og noen peanøtter Det er ikke sånn at jeg savner snop heller, bare det at når det står der er det så fort å plutselig ta en bit eller 2...
Ellers synes jeg dere alle er superflinke og jeg heier såklart masse på dere

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat