Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-11, 23:31   #8050
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jeg har hørt om det der før, og jeg har det på tunga hva det kan være, men jeg kommer ikke på det. Men da virker det ikke som om det er helvetesild i såfall, ikke elveblest heller.
Kan ikke Kitt komme innom med sykepleier skillsene sine da? Mulig hun har peiling eller noen bedre teorier.

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Synes dette ser ut som sopp.

Takk for tillitten!
Kunne ha vært enig med Ignite om det ikke hadde vært for at hudlegen ikke visste hva det var! Han bør be om å få igjen skolepengene sine om han ikke kjenner igjen sopp eller ringorm!
Men han sa også at det ikke var allergi, jeg er ikke så sikker. Naboen fikk nettopp diagnosen cøliaki og samtidig svar på hvorfor hun har klødd seg til blods i årevis. Er jo ikke direkte allergi, men det kommer jo av noe man ikke tåler likevel!

Sanney, det kan ikke ha sammenheng med lymfeødem og opphopning av giftstoffer?
Da er i hvert fall ikke hudlegen rette instans!