Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-05, 16:49   #9
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Ja, det blir jo sånn at man prikker folk man egentlig ikke hadde tenkt å prikke, bare for å få gitt vekk den prikken man opprinnelig ville gi!! Ikke at det er så "farlig" å prikke andre, men det blir litt "useriøst", dessuten syns jeg det er litt dumt å vite at folk feks. prikker meg bare for å få lov å prikke andre. Brukere som fortjener en prikk for et knakende godt innlegg, får kanskje ikke den prikken fordi andre ikke har lov å gi prikk til den personen akkurat da.
Hele ryktesystemet blir useriøst med en slik grense. Men det er bare min mening.

ryktesystemet vil forsvinne, bli tatt bort, slutte å eksistere, - i den form det er nå.