Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-11, 16:07   #592
Annne
Medlem

Medlem siden: Feb 2011
Annne er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Paris: Ja, jeg er nok i "tynneste laget" :P Men det er liksom disse 5 kiloene som jeg alrdi har likt noe særlig. Og altså, jeg har litt å ta av både rundt hoftene og rumpa. Ikke sånn at det er usunt eller noe, men jeg har lyst til å være litt mer stram akkurat rundt disse partiene. Bare for trivselens skyld. En annen grunn til at jeg spiser lavkarbo er for å bli kvitt en tendens til overspising,goderislaving og å slutte å gå opp to kg, ned to kg, opp tre kg, ned tre kg, sånn som det har vært de siste par årene..

Men det er vanskelig å vite hva man skal gjøre for å lure kroppen til å gi slipp på de siste kiloene. Burde jeg kjøre på med mer fett, mer mat (type biff og koteletter), eller heller prøve å kutte mengdene og kjøre en slags lavkarbo/lavkalori-hybrid.. Vanskelig å si. Tror uansett at jeg må være strengere og spise mer rent. Hvertfall kutte ned sukrin-inntaket Tar gjerne imot tips! Er det forresten noen av dere som spiser Udos choice?

Gratulerer med ismaskin, Bjella! Jeg har laget en veldig vellykket kaffeis og en sjokoladeis som kjæresten min likte veldig godt. Jeg brukte bare denne som grunnoppskrift, og tilsatte kaffe(nescafe instant espresso brukte jeg) eller noen spiseskjeer kakaopulver alt etter hvilken smak du vil ha (i tillegg til raspet sjokolade).. Og så har jeg sett en oppskrift på sjokoladesorbet som jeg håper du vil prøve og fortelle meg om etterpå, for den så helt sykt god ut.. Oppskrift her (og så må du selvsagt bytte ut sukkeret med sukrin og splenda eller noe sånt.. Lykke til Jeg ønsker meg ismaskin jeg også!

Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat