Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-11, 16:01   #35
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Mitt kosthold vs vekttap

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Jeg spiser lettsmør fordi dette smøret er hva de andre i huset spiser og jeg spiser lite med smør, så vi kjøper ikke noe annet for min del. Jeg spiser heller av deres.

Jeg fjernet huden / fettranden fra baconet fordi jeg ikke takler tanken på hva det er da gris og menneske er veldig likt, og jeg liker heller ikke smaken og konsistensen. Mye bedre uten!

Jeg spiser mer fast mat ellers ja, ikke salat hver dag. Går mye i kylling, svin og rødt kjøtt her som nevn litt lengere oppe.

Du har noen gode punkter her, og jeg tror det er denne listen som er grunnen til det hele.. Heldigvis så gjør jeg jo ikke noen direkte feil annet enn hva jeg mangler i kosten, så det skal jeg prøve å rette opp på!
Takk for tilbakemelding!

Bare hyggelig Som du ser er det småting, og det har nok mye med motivasjonen og gjøre også når det er såpass nært målet. Dessverre er det da som jeg sier ofte mye viktigere at man følger retningslinjene strengt, siden kroppen nødig slipper når den mener vekten din er fin som den er

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat