|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Vi må lage hjemmelaget krydder heretter.
Blir en runde rundt i sommerbyen i morgen for å finne cumin.
Min kiwi har iallefall cumin! Nå trenger jeg bare resten før tacokrydderet er i boks 
Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.
Kanskje Karbomamma kan redigere det første innlegget i denne tråden eller noe, med noen setninger fra hver av oss som presenterer oss? Bare nicket, slik at vi kan følge med hvor mange og hvem som er med her, hvor mange kilo vi ønsker å gå ned og litt kort om hvordan vi gjør det (evnt tidligere historie)
Lurt!
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Jeg da vøttø, skriver og skriver sånn innimellom, kjeft på meg hvis jeg babler for mye her inne=) Gikk bare å tenkte på; for en FANTASTISK følelse det er å ikke gå å føle seg oppblåst og at magen er som en ballong hele tiden! Det er noe jeg har sliti mye med når jeg har vært på jobb tidligere(hjemme og, men her er man liksom rundt folk HELE tiden i tillegg) og nå er det liksom bare borte... I love it!
Og den fløten i kaffen gjorde underverker den, fikk den gode metthetsfølelsen igjen og fortsatt ikke sulten etter 2 kopper med kaffe+fløte i 3-tiden! Tenker jeg kanskje må stå opp og ta kaffe med fløte til frokost, evt putte fløte i kaffekoppen jeg tar med på møtet-namminamm
Fløte i kaffen er min nye dille! Kommer seriøst til å slite hvis jeg må slutte med det noen gang Men fløte er jammen meg dyrt altså!! Nyt det mens du drikker gratis offshore! 
Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.
Selv er jeg superhappy i dag. Dag 3 på fettfaste og ned 1,2 kg fra i går!
Det betyr at jeg har gått ned 2,4 kg på fettfasten, og enda er det en dag igjen!
Endelig er jeg over 5 kg i vektnedgang totalt, en milepæl. I dag skal jeg kjøpe meg et klesplagg i belønning
WOW! Det er helt sykt på 3 dager!! Og så er jeg imponert over viljestyrken din! Kos deg på shopping!!
Etter et aldri så lite panikkanfall i går kveld, måtte jeg veie meg i dag, og vekta viser 600 gram NED siden mandag! Så noe gjør jeg tydligvis rett
Det er jammen meg helt sykt, at jeg får spise all denne deilige maten, spiser når jeg er sulten og blir god og mett, OG fortsatt går ned!! Happy!
Hvem trenger kake da liksom!
|