Nå skal jeg komme med en useriøs begrunnelse på hvorfor jeg kryssa nederst..Jeg har spist fårikål før,selv om jeg ikke liker det noe særlig.Episoden i dag gjør at jeg blir kvalm av det og tenker på min lille gutt som ble traumatisert i dag..Vi var å satte opp et gjerdet til hesten,han leker på beite der og riktig koser seg i fin været,helt til han snubler i et kadaver. Det var bare så grusomt,det kravla og krøp i det,øynene var der delvis,helt blå/gjennomsiktig,men det var åpning til hjernen,ribbena vistes godt og masse blod og gud vet hva alt var,og stinken!!Ull hadde den delvis på kroppen og noe lå ved siden av.Hva som har skjedd med det stakkars dyret vet jeg ikke,men gutten min på 4 år ble veldig prega av det.Nei,endte opp med at vi trakk oss fra området og satte opp et gjerdet annet sted,for flytte på det,nei det hertes jeg ikke...
Bekymra for poden,han snakker veldig om det og tror en av hestene har sparket den,jeg utelukker ikke det,men er endel ørn i området.Lite lam er lett bytte for så svært dyr.Og jeg har sett kadaver før,men bare ikke så her ille
Liker forøvrig ikke lukta av fårikålgryta

Justice for Baby P!
|