Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-11, 10:27   #579
KarboMamma
Medlem

KarboMamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
KarboMamma er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av SFA, her.

Ok, takk for svaret. Bare glad for at du blander deg jeg! Venninden min har ME og er alene med 3 barn. Hun er på stadiet hvor hun helst burde sove seg til energi nå i noen mnd. Men det får hun jo ikke gjort, så hun er vel på vei til en smell.
Var det lchf du brukte? Du må gjerne prikke meg navnet på den legen om du har lyst

Legen heter Mette Johnsgaard og holder til på Lillestrøm --> http://www.lillestromhelseklinikk.no/ . Jeg tok prøver for å finne eksakt hva jeg var intolerant mot, og justerte dietten etter dette, men i hovedsak bort med alle typiske karber som potet, ris, pasta osv... Jeg er fortsatt sånn at om jeg spiser en stor potet MÅ jeg gå å legge meg. Kroppen ble bygget opp med blandt annet et tilskudd som heter VegEPA i svært store doser. Dyrt, men effektfult for meg. Fikk også B-12 sprøyter i skinka, hvilket hadde god effekt en periode. Dessuten er det jo viktig å hvile, men om hun er alene med 3 skjønner jeg at det ikke er så mye rom for det. Håper for hennes del at hun er sykemeldt og kan hvile på dagtid...

KarboMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat