|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.
Foksy: wow!! Det er litt av en nedgang! går du rett over på ketolyse etter endt faste?
Ja, jeg går rett tilbake til ketolyse etter endt faste. Etter en uke igjen kan jeg gå tilbake til fettfaste...men vi får se om jeg orker det så fort. Håper jeg orker 
Tusen takk alle, jeg er superhappy!! Utrolig deilig å se vekta bevege seg igjen, etter 8 uker stillstand og økende frustrasjon..
Jeg får legge til at jeg er student, og gikk ut i sommerferie i slutten av mai til midten av august. Målet er å gå ned endel nå i beg. av sommerferien, og gradvis trene mer i løpet av sommeren. Neste semester blir hardt, så jeg er nødt til å ha bedre fysikk for å orke alt. Er alenemor for en jente på 9 år og har tidligere vært syk med ME. Kjenner at jeg fremdeles må ta det med ro noen ganger og hvile ut etter stress eller ekstra travle dager.
Pruttilutt: takk for tips ang vann-app. Jeg har ikke fått tak i den samme som deg, har iPhone. Men har funnet en jeg kan legge til antall ml, og valgfri minutter mellom hver gang den sier ifra til meg. Må bare huske på å skru av varslingen før jeg legger meg. Morsomt! Nå får jeg i meg rundt 3 liter om dagen 

|