Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-11, 21:50   #574
Bjella
Medlem

Bjella sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Alder: 48
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Trultemamma gratulere med overstått eksamen. Man tenker at man skal bli så glad når det er over også er man ofte helt tom. Rare greier.

Vekten min har vært helt jojo etter ferieturen. Opp og ned 2 kg på en dag. Moro å veie seg med den nye vekta, så jeg får fulgt med ;-)
Fikk sopp infeksjon for litt under en uke siden, gud det er noe herk. Håper det gir seg nå, kjenner fortsatt litt men. Blæ altså!! Vet ikke om det gjør noe med resten av kroppen. Føler meg uvel på en måte og vekt er jo helt på tur. Blir jo anbefalt å drikke surt og få i seg yoghurt, som ikke passer så bra med ketose. Juice er jo ikke helt aktuelt og yoghurten inneholdt en del karbo. Har ikke følt at jeg har vært i ketose selv om jeg har spist riktig, men i dag da jeg fikk en nuss av mann, mente han at den ånden måtte bety ketose

Euphita fødsler er jo noe som virkelig får i gang tårekanaler, ofte er det pappaene som jeg blir mest sentimental av haha.

Viktig å få i seg fett har jeg forstått. Hva med noen nøtter, cocosa i kaffen eller i teen. Det bruker jeg når jeg føler at det har blitt litt lite fett.

Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat