Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-11, 21:22   #1851
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så herlig med bunaden da Elinemor, vel fortjent er det (selv om du nå må sy den inn )

Har vært en skikkelig ille dag i dag for min del, bare fordi jeg for en gangs skyld ikke gadd ta med mat eller spise salat i lunchen i går.
Kantina serverte kyllingfilet med brokkoli og fløtesaus, så jeg tenkte at "det er jo midt i blinken" - not!!!!!
Merket ingenting før sent i går kveld da jeg følte meg litt oppblåst, men våknet i 4-tiden i dag med seriøse magesmerter.
Lignet veldig på gallesteinsmerter, og oppførte seg omtrent som de gallesteinsanfallene jeg hadde for noen år siden.
Ble mange runder med do-besøk de neste timene, og det endte med migrene med påfølgende fravær fra jobb
Må ha vært potet- eller hvetemel i den sausen, for kyllingen var krydret med salt, pepper og basilikum (fersk).
Rart hvor lite som skal til noen ganger.......

Men etter en dag med mye ubehag, merker jeg nå at kroppen er i ferd med å komme i gjenge igjen - har bl.a. lyst på mat og er sulten for første gang i dag
Og bra er det, for etter jobb i morgen går ferden til London - shoppingtur
Trenger å være noenlunde oppegående når jeg skal shoppe klær, så nå skal jeg steke vafler for å ha med - tørr nok ikke spise særlig mye ferdigmat de nærmeste dagene.
Ost og skinke kan jeg kjøpe i matbutikker, og sammen med ED-kjeksene har jeg i alle fall mat jeg stoler på med meg.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat