|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Flink du er som stod over kaka, fristelsen, utfordringen, blikk, spørsmål og sukkerhungeren 
Det verste var faktisk ikke kaka, men de nybakte bollene til mamma, oh lord! Mamma spiser forøvrig lavkarbo hun også, så det var heldigvis gode alternativer 
Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.
Jeg har kjøpt meg sånne stixs, og har sjekket hver kveld. Jeg er i ketose i følge stixen, men jeg har ikke stålånde.
Betyr det bare at jeg har "sluppet unna", eller betyr det at stixen ikke er heeelt enig med hva som foregår i resten av kroppen, og at jeg ikke er i fettforbrenningsmodus?
Jeg har heller ikke stålånde! (tror jeg ), og er superglad for det! Merker egentlig svært lite til denne ketosen!
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Spiste du alle? Jeg har aldri hatt problem med tacokrydderet. Hvis det gir mindre utslag eller i verste fall ingen utslag, så fins det oppskrifter på hjemmelaget tacokrydder 
Oi, så bra! Kan man da altså spise litt tacokrydder? Jeg har liksom hørt så mye om det her inne
Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.
Så må jeg bare fortelle dette... Du vet de Atkinsbarene? Kastet jo den siste... Tror du ikke gubben kom hjem fra butikken nå med en haug!? Skulle jo bare være snill, stakkars... De får han ta med på jobb, ferdig snakket!
hehe, han som sikkert skulle være snill da!
Nå har jeg vært ute å prøvd de nye goretex joggeskoa mine, godkjent!
|