Hei, nå er jeg ute av eksamensbobla mi.. Endelig ferdig med eksamen, matte muntlig på mandag og da kjente jeg at jeg var ferdig. Men veldig rar følelse, "var det alt??" følelse... Jaja. Kunnskap er makt... Jeg har ikke gått ned på vekta, holdt meg i ketose siden påske (en bitteliten utskeielse på 17.mai da jeg spiste to biter av fruktpai), men ellers kun ketose. Merket at noe har skjedd når jeg skulle prøve shortser i dag! Kom inn i en str mindre enn jeg pleier!!! Veldig fornøyd med det, må bare få prenta inn i hodet mitt at vekt er mer enn tall... :P I dag er første dagen siden jeg begynte på ketolysekuren at jeg VIRKELIG har hatt lyst på brød.. Smurte brødskiver til gutta, nybakt hjemmelaget med smør, bringebærsyltetøy og svartpølse-... Men tok kun en bit svartpølse! :tøff: Jeg er helt daff om dagen, orker ikke få i meg mat omtrent. Sliter med å holde matinntaket oppe. Kan gå 20 timer uten å spise.. Er bare ikke sulten liksom... Drikker masse vann og kaffe. Lurer på om man må spise fett for å forbrenne fett? *skikkelig teit spørsmål*