Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-11, 11:03   #480
Elanessë
Seniormedlem

Elanessë sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

jeg har liksom bare bursdag en gang i året, og han vennen min skal ordne thaimat og en dessert til meg

"Problemet" er bare at det alltid vil komme slike dager som egentlig er 'spesielle'. Jeg skal f.eks til syden i sommer for bare andre gang i hele mitt liv. Forrige helg var jeg ute på fylla, noe jeg er to ganger i året. 17.mai... ja alt. Jeg hadde samme innstilling som deg før "har bare bursdag en gang i året", og koste meg litt ekstra da. Det er bare sånn at det er _så lett_ for at det baller på seg. Det er en grunn til at jeg er tilbake her igjen nå... noen år etter, fordi med en slik innstilling så går det bare ikke i lengden. Sier det virkelig ikke for å være nedlatende jeg heller, men ønsker jo gjerne å hjelpe og at andre ikke går i samme feilaktige fotspor som jeg har gjort. Det tar TID, men nå har jeg heldigvis kommet meg dithen at jeg ikke trenger dårlig mat for å kunne kalle det KOS. Hvis jeg skal kose meg, så trenger jeg virkelig ikke karbohydrater, sukker osv. Vet hvor mye jævelskap det gjør, så da vokser det bare i munnen på meg.