Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her. Ahhh, Fiberrik har vi tydeligvis ikke her ute lenger kl.3 spiste jeg 4 osteskiver og to skinkebiter.. Det tok sulten, men den kom fort igjen... Så jeg gikk inn i messa jeg da, og snakka litt med de - fikk med meg "standard"-knekkis(6,6g kh pr stk) og kokkens "spesial"... De hjemmelagde knekkbrøda ligna jo veldig på de jeg lager hjemme da(mye korn og kli så det ut til), så jeg tok 2 små(tilsvarer ca 1 normalt) og klina på med baconost.. Tenkte det var likegreit, han sa det ikke var mye mel i og jeg tenkte i grunn som så at de kunne vel ikke være stort verre enn de ryvita-knekkebrøda.. Håper det går bra altså.. Kan bli 2 lange uker det her- jeg savner allerede å lage maten min selv Nå er det bare 2 timer til heeerlig feit frokost-mat; bacon, egg, eggerøre++ Beste måltidet av alle her ute det Håper det går bra med alle dere andre og at dere holder ut
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Ahhh, Fiberrik har vi tydeligvis ikke her ute lenger kl.3 spiste jeg 4 osteskiver og to skinkebiter.. Det tok sulten, men den kom fort igjen... Så jeg gikk inn i messa jeg da, og snakka litt med de - fikk med meg "standard"-knekkis(6,6g kh pr stk) og kokkens "spesial"... De hjemmelagde knekkbrøda ligna jo veldig på de jeg lager hjemme da(mye korn og kli så det ut til), så jeg tok 2 små(tilsvarer ca 1 normalt) og klina på med baconost.. Tenkte det var likegreit, han sa det ikke var mye mel i og jeg tenkte i grunn som så at de kunne vel ikke være stort verre enn de ryvita-knekkebrøda.. Håper det går bra altså.. Kan bli 2 lange uker det her- jeg savner allerede å lage maten min selv Nå er det bare 2 timer til heeerlig feit frokost-mat; bacon, egg, eggerøre++ Beste måltidet av alle her ute det Håper det går bra med alle dere andre og at dere holder ut
Stå på, følger med og heier på deg