|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av pjukern, her.
Da er dag 2 over for min del, usikker på om dette er noe jeg i det hele tatt tåler.
Tok en sykkeltur tur/retur butikken i stad og ble rett og slett skikkelig uvel.. Kvalm og svimmel, fikk nesten panikkanfall (har panikkangst fra før..) Tenkte at nå har jeg sikkert for lavt blodsukker og kommer til å svime av.. Det gikk heldigvis bra, og gikk over etter å ha fått drukket en del vann og en proteinshake hjemme.
Endte da i dag på 24karbs, hovedsaklig fra en sala, og no hasselnøtter, da jeg ikke fant noe annet godt jeg kunne bruke som snacks på jobb.
Ketostix viser ingen ketose enda, så jeg vet ikke helt hva som skjer.. Spiser kanskje for lite? Endte på 1800 kcal i dag (iflg diett.no)
Har du lest denne tråden fra start? Tror du finner svar på det du lurer på og det du vil komme til å lure på en stund framover
Kort fortalt: Alt du forteller om dagen i dag er helt naturlig. Kroppen din er i omstilling. Anbefales 30 minutt turgåing den første tiden. Du ligger litt for høyt til å komme i ketose (mener jeg). Prøv deg rundt 15 en uke for å få en kickstart. Så kan du etterhvert øke på karbene. Husk å drikke nok vann, spise masse fett og proteiner. Mer fett en proteiner. Ikke bry deg så fryktelig om kcal nå, det er nesten irrelevant for ketosen.
Sist redigert av Pruttilutt : 07-06-11 kl 22:49.
Årsak: legge til
|