Tråd: Fett foredrag
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-11, 21:51   #33
taraquin
Medlem

Medlem siden: May 2011
taraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snill

Sv: Fett foredrag

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Vi tenker nok litt ulikt, og snakker kanskje litt forbi hverandre, uten at det er noe galt i det
Jeg personlig er lite opptatt av dokumenterte studier, da det er så mange som ikke passer på meg. Glukose er for eksempel ikke lenger det raskeste energisubstansen for musklene, de reagerer raskere på fett. Sikkert økte mengde mitokondrier og opptrent evne.
Hukommelsen min "kom tilbake" etter at jeg startet med alfalinonlesyre. Mekanismene bak dette er jeg usikker på, men årsaken er klar for min del. Jeg forandrer kun en og en ting i kosten, slik at jeg er sikker på hva som er årsaken om det blir forandring. Slik driver jeg vitenskaplige studier på min egen kropp, sånn at jeg er min egen dokumentasjon

Hørtes interessant ut at musklene reagerer raskere på fett, vil gjerne at du gir meg referanser ift studier da flere på jobb kunne trenge å høre dette Det kan jo også ha implikasjoner ift idrett, til nå er det jo i all hovedsak utholdenhetsidrett som profitterer på lavkarbo, mulig man ved tilvenning til kostholdet over tid kan profittere ift styrkerettede aktiviteter?

taraquin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert-middelshavs-periodisk faste Svar med sitat