Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-11, 18:58   #419
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Orlando, her.

Men kan jeg spise knekkebrød i ketolyse fasen ? Jeg er ikke smittet med et magevirus. Kvalmen kommer sigende utover dagen. Jeg har drukket litt Fun saft håper det er greit. Cola Zero forstår jeg går er så redd for å ikke komme i ketose. Men som sagt gir ikke kvalmen seg må jeg finne på noe.
Tusen takk for svar.

Strengt tatt skal du ikke spise knekkebrød, men jeg tenkte et knekkebrød (6 karb) ikke vil trekke deg ut av ketose hvis du har smør, ost og noe grønt på toppen. FiberRik (2,1 karb per stk) hjelper meg når jeg er uvel, godt med baconost på Cola Zero synes jeg du skal drikke framfor saften. Fun-saften er søtere og gir større søtsug enn Cola Zero gjør (nå i nøden). Er mange som tåler lettbrus i ketose. Selv gjør jeg det, men har restriksjoner til kun å drikke brus når jeg svelger de daglige tablettene. Hva med et par sukkerfri pastiller? Bare nå i startfasen for å dempe kvalmen.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat