Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-11, 00:45   #4
fremtid
Medlem

Medlem siden: May 2011
Hvor: akershus
fremtid er på en erverdig vei

Sv: Går så bra i uken, men sprekker i helgen

Opprinnelig lagt inn av Lil@, her.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg sliter rett og slett.

I ukedagene går lavkarbo-kosten knakende, og jeg holder meg godt innenfor tiltenkt mengde kh, men i helgen.. jeg har sprukket hver helg, og det ødelegger jo vektnedgangen til tusen.
Jeg går ned i uken, og går opp igjen det jeg har gått ned på helg..
Det er ett mønster her jeg må bryte, men jeg usikker på hvordan.
Jeg sprekker på godis... rett og slett!

Noen som vet om noen lure grep å ta??

Noen som kjenner seg igjen, som har klart å komme ut av vanen?
Råd må til, kanskje jeg ikke mister motet.. igjen..

Huff da..slitsomt å ha det sånn..Det sitter nok i hodet, man må jo bestemme seg for at helg ikke er helg som i "gamle dager" Jeg jobber masse i helgene og det hjelper meg, ellers så lager jeg ostesnack, eller krem med litt blåbær og bringbær. Et glass pepsi max føler jeg meg fortjent til i blant i helgene...Men jeg følger rådet som gitt her...når du kjenner suget finn på noe annet..har du ikke noe hobbygreier du liker å holde på meg, eller ta en tlf til en god venn og prat litt...Jeg ringer mamma eller bestevenninden når suget blir for stort, eller hekler, kjører en tur, drikker vann, og holder fast ved at jeg vil bli kvitt kiloene og at det bare er jeg som er hersker over min kropp og ikke min kropp som er hersker over meg...den tiden er det slutt på Lykke til

fremtid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karber, mer mosjon. Svar med sitat