Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 23:18   #185
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Klart det fungerer for mange, men jeg spiste færre kcal på "vanlig" kosthold og la på meg greit. Kuttet ut/ned på karbene, økte kcal og gikk ned i vekt. Som mange andre her opplever å gjøre.

Og det med å ikke ta ting så alvorlig burde vel gå flere veier i denne tråden?

Jeg tar ikke alt alvorlig jeg, hvis det er det du mener. Jeg gikk ned selv på å kutte på karbene jeg, men måtte telle kcal for det. Jeg gikk opp litt når jeg spiste 3000 kcal og 20 kh. Tror det er vannskeligere å gå ned når en er normalvektig, for lavkarbo er vektregulerende. Jeg synes lavkarbo er bra jeg altså, så ikke tro at jeg er motstander av det nei. Passer meg fortsatt for raske karbohydrater jeg, men ligger vel på rundt 200 g kh daglig nå. Men er åpen for at andre kosthold er bra også. Sånn som det kostholdet jeg har nå er vel ganske vanlig med litt grov brød, fullkornsris/pasta, litt poteter. Noen ganger litt frukt. Passer meg for sukker og raske karbohydrater. Rettelse: Har redusert karbene til 50-150 g kh nå igjen, føler meg bedre da. Ble veldig oppblåst av grovbrød og ble raskere sulten på et kosthold med mere karber.

Sist redigert av Kari Marita : 09-06-11 kl 21:04.
Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat