Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 22:37   #183
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Babymatdietten

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Med dere mente jeg selvfølgelig folk som er på lavkarbokosthold, men det var en spøk og jeg beklager fortsatt den kommentaren. Den var unødvendig. Ikke ta alt så alvorlig. Når det gjelder kalorier inn og kalorier ut har nok det sammenheng med vektnedgang ja, spiser du mere enn du forbrenner går du opp i vekt og motsatt. Ikke alle går ned av å spise 3-4000 kcal på lavkarbo heller, kcal telling må til for noen. Tror nok rugbrød, mindre kcal ca. 1500 pr. dag og trening ville fungert for det fleste friske mennesker ja, for å gå ned i vekt.

Klart det fungerer for mange, men jeg spiste færre kcal på "vanlig" kosthold og la på meg greit. Kuttet ut/ned på karbene, økte kcal og gikk ned i vekt. Som mange andre her opplever å gjøre.

Og det med å ikke ta ting så alvorlig burde vel gå flere veier i denne tråden?

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat