|
Sv: Babymatdietten
Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.
TS overskrift på tråden var at hun skulle begynne på babymatdietten, om det var flere som ville være med. Det har vært en del vingling fra TS, mellom å spise babymat fordi det er lettvint, for å gå ned i vekt, i stdet for snop osv. Derav mitt spørsmål. Om du mener andre her inne har en ufin tone, hjelper vel ikke din kommentar noe særlig, gjør den vel?
Du har vinglet mellom årsakene til at du vil spise babymat, derfor jeg lurer. Grete Roede står for "god" gammeldags slankemat. Mager mat og begrenset med kalorier
Hvilke "dere"? Jeg har ikke noe i mot GR diett, tror aldri jeg har uttalt meg om det engang, utover at det for meg virker trist å skulle leve magert og med kaloritelling Nok en gang, dette var vel heller ikke en kommentar som bidrar til en hyggelig diskusjon? 
Nei, det har IKKE med kcal inn og kcal ut å gjøre.
Det har med sammensetningen av kosten å gjøre 
Jeg gikk ned i vekt som bare det og spiste 3-4000 ++ kcal pr dag 
Og nei, jeg er ikke særlig aktiv utover turer med hundene. Selv om det fungerte for deg med rugbrød, er det ikke dermed sagt at det fungerer for alle.
Jeg forstår fortsatt ikke greia med babymat, men om ts vil spise slikt er det null problem for meg 
Med dere mente jeg selvfølgelig folk som er på lavkarbokosthold, men det var en spøk og jeg beklager fortsatt den kommentaren. Den var unødvendig. Ikke ta alt så alvorlig. Når det gjelder kalorier inn og kalorier ut har nok det sammenheng med vektnedgang ja, spiser du mere enn du forbrenner går du opp i vekt og motsatt. Ikke alle går ned av å spise 3-4000 kcal på lavkarbo heller, kcal telling må til for noen. Tror nok rugbrød, mindre kcal ca. 1500 pr. dag og trening ville fungert for det fleste friske mennesker ja, for å gå ned i vekt. 
|