Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 20:08   #377
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Eve, her.

Er det noen som har erfaring med om det er vanlig å ha vondt i hodet når du er i Ketose. Jeg har vært i Ketose i to uker, og har nesten hver dag følt meg svimmel har vondt i hodet, er veldig tørst og varm.
Merker mange positive forandringer også, prøver å fokusere på det

Er også vanlig at man mister en del salter, særlig i begynnelsen. Om du får i deg litt Farris vil det hjelpe på den biten i allefall. Varmen er most likely tegn på at du er i ketose

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

kokt egg er ikke optimalt.

Kokt egg, eller egg i hele tatt, er vel den best sammensatte maten du kan spise, så egg er da optimalt? Eller tenkte du på noe annet?

2-3 kokte egg (varme) som moses med masse meierismør og gressløk, er noe som holder meg mett i flere timer. Kjapt, godt og enkelt

Skaldeman anbefaler det som en fin-fin frokost å få i gang fettforbrenninga på bla, da gjerne med en liten spasertur først, så man får i gang kroppen

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat