|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Jeg er trenger tips til en "skikkelig" frokost imorgen jeg, forhåpentligvis en som kan holde meg mett i flere timer.. Jeg reiser hjemmefra ca kl.08 og lander på plattformen ca 13.30-14, i mellomtiden er det jo bare "crappy" flyplassmat å få tak i(jeg har pleid å trykke i meg en "ostebolle" til frokost i 10-tiden).. Noen med tips til en skikkelig mettende (men helst ikke for "slitsom" å lage, jeg er ikke akkurat en morgenfugl) forkost?? *Håper noen har noe på lager*
Og forresten, Pruttilutt: Den lunsjen som jeg inntok i halv2 tiden idag metter enda Nydelig var det og, endte med aioli ved siden av 
et par kyllinglår til frokost eller 6-7 kyllingvinger med litt creme fraiche holder i 7 timer hos meg tenk fett. kokt egg er ikke optimalt. da må du ha bacon til og majones.
liker du ikke fete "middag" frokoster kan du lage musli av dine favoritt nøtter, kjerner og frø. stek alt i ovnen med olivenolje og litt salt på 180 grader i ca 15-20 min. kan serveres med fløte som blandes ut med vann eller tyrkisk yoghurt.
|