Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 17:49   #1845
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

TUUUUUUUUUUUUUUSEN takk Gro! Herlig, den skal prøves ut...kanskje allerede imorgen! Her øser regnet ned, da er det ekstra godt med varm suppe, nå er ihvertfall lysene tent på bordet, da er det kos!

Elinemor....nå har jo jeg stått stille i fase 3 for det meste, men det er fordi jeg har spist sukker og for mye karbo mat i helger. Så jeg går verken opp eller ned. Men da jeg hopet av fase 2 og spiste mer karbohydrater, tok kroppen min også på seg mer vann. Min kropp i og ute av ketose er en hel forskjell på 3 kilo, målt det på Fedon klinikken. Ikke la deg lure av vekta etter man har spist litt "ulovlig". Det er som oftest vann. De dagene jeg er veldig lavkarbo, tisser jeg masse og går fort ned 2 kilo på en uke...
Men slik har jeg nå holdt på lenge, men det er vel det som kalles stabil.

For å gå ned må jeg ikke tillate meg noe annet enn ja-frukt på ED og generellt lavkarbo-kost. Gjennomfører jeg det går jeg ganske fort ned....opptil 700 gram i uka. Så det var det å gjennomføre da...

Men som sykepleieren sa til meg sist at hjernen trenger også en pause fra all fokuset på kosthold. Kropen kan begynne å tviholde på alt om det blir for stramt kosthold og for mye stress sånn mentalt.
Elinemor, nå når du har begynt å trene også, spis for all del nok. Jeg spiser, hvis jeg er sulten en bar før trening, hvis jeg skal trene mer enn 1 time i strekk. Etter trening spiser jeg 1 frukt, gjerne eple, pære og en skyr. Hun sykepleieren sa en skyr har like mye proteiner som en hel kyllingfilet. Så altså en perfekt miks etter trening

Nå er jeg også i modus til festen...he,he!

Titti..............IKKE ta selvbruning med mindre det er veldig profft! Ta heller 10-15 min.sol hver dag frem mot brullypet! Har jobbet på brun og blid......
Krise hvis du skulle se ut som barbie fra 80-tallet

Stor jente Streber....you go girl!!!!!