|
Sv: Noen marsstartere her?
Da er jeg tilbake fra telttur. Det har faktisk gått ganske bra matmessig. Vi hadde med egg og bacon til frokost, hjemmelaga lavkarbo brød og pålegg som ost, skinke og peanøttsmør, og til middag ble det kun en dag med ikke-lavkarbo mat, pannelapper (en pose toro pannekaker og en pose toro lapper blanda sammen) er et must på tur, og det smakte FANTASTISK!!! Selvom jeg fikk bra vondt i magen etterpå.
Ellers hadde jeg med atkinsbarer, sukkerfri sjokolade og masse peanøtter. Litt alkohol ble det også i form av Tuborg Lite. Uansett veldig fornøyd med at det ikke har blitt no store utskeiinger. Vi har hatt 2 dager med 6 timer marsj i bratt oppover/nedover terreng, og noen lettere dager. Min overtråkka fot satte en begrensning på turen, så den ble mye kortere enn planlagt, og tror det var lurt, for nå er den mer hoven enn noen gang før.
Uansett, telttur kan anbefales. Sykt deilig å komme seg ut, våkne av at sola skinner i ansiktet (vi sov under åpen himmel), og jeg kan love deg at jeg har fått farge, solkremen glemte vi nemlig hjemme.
|