|
Sv: Babymatdietten
Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.
Nå får du gi deg, det er jo bare sprøyt det du sier!
TS overskrift på tråden var at hun skulle begynne på babymatdietten, om det var flere som ville være med. Det har vært en del vingling fra TS, mellom å spise babymat fordi det er lettvint, for å gå ned i vekt, i stdet for snop osv. Derav mitt spørsmål. Om du mener andre her inne har en ufin tone, hjelper vel ikke din kommentar noe særlig, gjør den vel?
Opprinnelig lagt inn av BellaIsa, her.
nei, vet ikke hva Grede Roede står for jeg, jeg bruker bare siden til å skrive inn hva jeg spiser for min egen del 
Har aldri endret på hva jeg skal spise, så vet ikke hvor du har det fra.
Endret bare "antall kg" i hovedinnlegget, ble feil fokus da flere misforstod og trodde det vektapet skulle nåes innenfor kort tid.
Du har vinglet mellom årsakene til at du vil spise babymat, derfor jeg lurer. Grete Roede står for "god" gammeldags slankemat. Mager mat og begrenset med kalorier
Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.
Bare at dere mener grethe roede kost er usunt, men beklager det var en dum kommentar av meg.
Hvilke "dere"? Jeg har ikke noe i mot GR diett, tror aldri jeg har uttalt meg om det engang, utover at det for meg virker trist å skulle leve magert og med kaloritelling Nok en gang, dette var vel heller ikke en kommentar som bidrar til en hyggelig diskusjon? 
Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.
Klart det har med kalorier inn og kalorier ut å gjøre. Jeg selv gikk ned 40 kg på ingers Rugbrød pga mindre mat og trening. Har også holdt vekta siden. Ettersom jeg passer på å ikke spise for mye og feil mat, og regelmessig trening.
Nei, det har IKKE med kcal inn og kcal ut å gjøre.
Det har med sammensetningen av kosten å gjøre 
Jeg gikk ned i vekt som bare det og spiste 3-4000 ++ kcal pr dag 
Og nei, jeg er ikke særlig aktiv utover turer med hundene. Selv om det fungerte for deg med rugbrød, er det ikke dermed sagt at det fungerer for alle.
Jeg forstår fortsatt ikke greia med babymat, men om ts vil spise slikt er det null problem for meg